Escort Samsun Artık Tatil Vakti

İlan Detayları

  • City: Samsun
  • Liste: Ağustos 20, 2017 7:50 am
  • Bitiş Tarihi: 9964 gün, 10 saat

Açıklama

Samsun’da yaşamak gerçekten çok harika bir çok elit beyler ile birlikte gezebiliyoruz ve onlar ile tanışabiliyorum. Burada gerçekten birbirinden güzel ve yakışıklı beyler bulunmaktadırlar arkadaşlar gerçekten en iyi şekil de elitler ve çok harikalar. Sizlere geçen başımdan geçen bir hikayemi anlatayım ve kendim ile ilgili biraz bilgi vereyim. Bundan 2 hafta önce samsun‘da elit bir mekanda oturuyordum, arkadaşım gelecek onu bekliyordum oturduğum yerde çok güzel canlı bir müzik vardı.

Buraya neredeyse her hafta gelirim ve canlı müziği dinlerim sonra gruba bakarken çok yakışıklı bir beyefendinin beni kestiğini gördüm ve hiç aldırış etmedim çünkü ben çok dolgun ve seksi bir vücuda sahip bir bayanım ve burada gerçekten çok dikkat çekiyordum çünkü benim gibi giyen ve bilinen bir Escort Samsun yoktur.

Arkadaşımı beklerken diğer erkekler bana bakarken bu beyefendinin gerçekten beni ok iyi kestiğini ve sanki benim için geldiğini düşünmeye başladım o kadar çok bakıyordu ki belki de bu benim hoşuma gidiyordu, fakat ben yani Samsun Escort Bayan arasında olduğum için böyle şeyleri sevmiyordum ve o beyefendi garsonu yanına çağırdı ve bana bir viski ikram etmesini söyledi, tabi ben bunu bilmiyorum viski masama gelene denk.

Viskiyi aldığım zaman o beyefendiye teşekkürler amaçlı havaya kaldırdım ve teşekkür ettim ona doğru sonra bir zaman sonra arkadaşım geç kalmış ve neredeyse gelmeyeceğine şüphe etmiş durumdaydım ve bu da benim gerçekten çok canımı sıkmaya başlıyordu Ginede ben bunu normal bir şekilde karşılıyordum çünkü müzik o kadar güzeldi ki hazır işimi de bitirmişim tadını çıkartıyordum sonra bu beyefendi kalktı ve bana doğru gelmeye başladı.

Escort Samsun Bayanlar

İlk kurduğu laf şu idi oturabilir miyim diye tabi ama bir arkadaşımı bekliyorum dedim 2 saattir buradayız fakat hiçbir arkadaşınızın geldiğini göremedim onun için buraya ben geleyim dedim sizin gibi bayanın burada tek kalmasını istemem falan dedi bu konuda gerçekten haklıydı ve olur tabi otur dedim konuşmaya falan başladık işte tanışma faslı falan tanıştık muhabbet muhabbeti açtı sonra bana ben aslında sizi ilandan gördüm ve burada otururken bir anda siz karşıma geldiniz dedi ilk kez bir müşteri yani.

Partner ile böyle bir yerde tanışmış olacaktım bende Gerçekten çok güzel bir his buda benim için yani bir erkek partnerin ilanda beni görmesi ve burada tanıması çok güzel bir duygu hissettiriyor bana sonra başladık konuşmaya işte ben sizin ile birlikte olmak istiyorum aslında dedi sizi kaç saattir oradan izliyorum ama gerçekten bu kadar güzel olduğunuzu bilmiyorum gibi cümleler kurmaya başladı tabi olur neden olmasın dedim bende.

Sizin isminiz çok geziniyor buralarda acaba bu kadar iyimi hizmet veriyorsunuz dedi Benim cevabım zaten kendiliğinden hazırlanmış gibi geldi zaten adımı duymuşsunuz yani daha ne desem bilemedim şimdi dedim o kadar insan beni konuşmuş gerçekten bu güzel bir his dedim.

Sonra tabi ama nasıl yapalım dedi bugün müsait misiniz dedi bende senin için her zaman müsaitim o ki beni tanımışsın benim ile birlikte olmak istiyorsun neden olmasın dedim zaten arkadaşımın da geleceği yok dedim ama gerçekten o kadar insanın azında dolaşıyorum ki Escort Samsun olarak bundan çok mutlu oluyorum ve gurur duyuyorum.

Aslında bu normal bir şey olabilir çünkü ben hizmet şeklim çok dikkat eden bir Escort Samsun bayan olduğum için bu benim için gerçekten çok güzel bir duygu oldu her konuda anlaştık partnerim ile ve kalktık hesabımı tam ödeyecekken bir centilmenlik yaparak benim hesabımı ödedi buda benim hoşuma gitti ve gece boyunca ona özel güzel hediyelerim ile birlikte olma şansını yakaladı.

Listing ID: 59459993e4942515

  

Report problem

Processing your request, Please wait....

Yorum Yaz